Jumaat, 11 November 2011

Kawan Action ;)

Assalamualaikum ~
okay title aku tuu same mcm kes smlm laa y tak ada penyelesaian tuu ;)
aku tak tahu apa dorang nak dari aku sebenarnye , pelik-2 laa
nak kata aku mcam-2 kata laa wokk ?(!)
for mmber aku awex kepada budak yg aku gaduh ney ,
kau pilih bf kau dari kawan sndri yea ?
takpew-2 yunkk aku akan perhati kan sampai mana perjalanan kau okey :)
aku tak mmpu nan membalas apa yg korang dah buat at aku skrg :)
korang jatuh kan aku , korang malu kan aku tapi only God know mcm mana kau buat aku :)
dan only GOD yang mampu memblas semua nye bukan aku :)
tapi dalam keadaan aku yg tamao memblas apa-2 bukan berERTI aku tunduk dkat korang , 
korang salah , akuu just pikir sesama melayu , sesama islam buat malu laa gaduh kepoh-2 sane sini
jaja cerita sane sini buat malu jew :) 

kau dah boleh pulang balek apa yang kau pinjam kat aku okay ?
hmm takyah nak buat harta sngat aku nak pakai laa yunkk -.-
tadi kau keluar nan BF kau , kau bukan slumber jew pakai baju aku beg kawan aku kan ?
kenape kau weyh malu laa , dah  jaje cita pasal aku pastu pakai barang-2 aku ?
hmm damn bitch -,-  suke hati laa nak buat apa nan brang-2 aku tuu okey yg aku tahu 
aku nak beg aku , aku nak une esokk . kau faham arkk !
buat laa malu siket pakai harta bekas mmber , kalau aku aku malu dohh bye -,-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan