Ahad, 20 November 2011

Sifat Pemaaf Itu Penting

Assalamualaikum ;]
hey gegirl and boboy :P
dah lame kan aku tak update blogger aku ney .
aku kalau adew mood baru aku buat kalau aku malas aku biar kan jew hehe :)
semua orang adew perangai pemalas menipu laa kalau takda ehhe -,t
erhhh , title lain aku sembang lain lak :)
back to title syg :)

aku tak tahu nape skrg aku cepat sngat memaafkan org HIKHOKK -,t
aku mintak maaf at kengkawan aku semua , 
dorang pun mintak maaf nan aku 
aku maaf kan jew kalau tak dulu aku ney kuad berdendam dohh -,t
tapi ALHAMDULILAH adew perubahan siket hehe :)
aku tak kesah kalau adew sesetengah kawankawan aku yg fikir 
kemaafan aku tuu adew makne hehe :(
tapi sedih kalau ada org fikir mcm tu
aku just tertengok tv harituu adew org kata BARANG SESIAPA YG MEMUTUS KAN 
SILATURAHIM TIDAK MENCIUM BAU SYURGA :(
even aku tahu dose aku banyak skali pun aku pun nak gak cium bau syurga even aku tak tahu kalau
suatu hari nanti aku dapat pergi sana kew tak kan :(


aku  malas nak type pepanjang byebye ~ :]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan