Khamis, 10 November 2011

Azam 11/11/2011

Harini aku ada azam aku sendiri aku tak tahu nape aku nekad sngat nak berubah :')
 maybe aku dah nmpak ketare sngat yang aku ney mmg sejahat-2 orang kod :')
tapi aku cuma berdoa dekat TUHAN yang dia mmpu tok maafkan aku :')
nekad sngat dah tanak bergaul sngat , keluar bile ada hal saje kod !
SUMPAH dah nekad sngat-2 ney , terima kasih to A*** yang dah maki aku macam-2 baru aku
sedar skrg :')
terima kasih gak sbb kemakian kau tuu bermakne bagi aku sbb maki kau tuu mampu tok ubah lif aku
skrg :) Terima Kasih Ya Allah :)

To kawan-II maafkan aku kalau ada terkasar bahasa ,
cor anything , halal kan okay sgale bnde yang kita makan bersama :)
sorry sngat-2 lepas ney mybe dah tak nmpak muke aku sngat kan :)
aku dah malas nak layan bnde remeh temeh skrg :)
aku sedar aku ada LIFE aku tersendiri , so biar laa aku buat hal aku sndri !
maybe dgn takda aku nanti takda laa mana-II pihak yg tidak berpuas hati lagi dgn aku :')
maaf sngat-2 slame ney perangai aku teruk sngat-2 :')

To kakak-II tolong maafkan aku gak selame ney adew terkasar bahasa
terkutok belakang-II , mungkin hanye gurauan dan mungkin aku tak nmpak salah aku :)
jgn laa sbb aku kita putus hubungan papew kan :)
maafkan aku selame ney bnyak menyusahkan korang kew papew jew laa
maaf mungkin kita dah tak dpt msg mcm dulu , aku pun dah tukar num dah :)
aku dah terlebih sedar skrg yg aku ada LIFE yg aku kejar-2 kan smpai tak dpat nak dikejar smpai 
sekarang baru aku dpat apa yang aku nak :) Thanks God :'[

To abang-II pun tolong maafkan adik kau ney okay :)
aku tahu maybe sometime korang terase aku lupe korang kan ? tapi sebenarnye korang yg terhebad
yang pernah aku kenal , percaya laa :)  maaf andai kata aku tergurau terlebih kasar dgn korang okay
sorry lepas ney kita dah takleh nak lepak sesama dah abang-II ku semua , dah tak boleh nak memanje bersama , skrg bukan mase yg sesuai kod :) maaf sesangat dari Nur Syamiera :)
aku dah ada new life yg slame ney aku mimpi-2 kan :) dan skrg mimpi tuu dah menjadi realiti :)
Terima Kasih Kepada Allah Kerana Memakborkan Doa Aku Ini :']
abang-II semua sumpah cemana pun aku berubah aku takan lupa korang yg bnyak tolong aku :')
percaya laa , even aku akan tukar no aku tetap ingat korang okay :)
bile-2 mase aku free kita aku luangkan bersama macam dulu okay :')

Alhamdulilah , petang tadi aku jumpe sim card aku yang aku cari slame ney :')
rupa nye TUHAN bukak mata aku tokk jmpe sim card tuu ada sebab untok melihat satu anugerah yang dia baru turun kan iaitu melihat aku dalam keadaan yang serba serbi baru :')
terima kasih tak terhingga kepada Allah s.w.t :'] yang telah membuka hati ini untok ke jalan yang betul dan untuk aku tutup mata kepada jalan yang tidak betul terima kasih Ya Allah :)
aku akan hargai semua tuu Insya-Allah :']
aku akan berusaha untok berubah sedikit demi sedikit Ya Allah , aku harapkan Keredhaan engkau Ya Allah :)

MAAF KAN SAYA KAWAN-II , AKAK-II , ABANG-II :']
MAAF YANG TIDAK TERHINGGA AKU MINTA DARI KORANG :')
SUPPORT LAA AKU OKAY :')
MAAF KAN AKU DARI UJUNG RAMBOT HINGGA KE HUJONG KAKI :')
Assalamualaikum ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan