Ahad, 2 Oktober 2011

Sorry , Tak Suka Menyebok Dgn Bf Orang

Assalamualaikum / Hi :]
sebenarnya tajuk tuu ada kene mengene pasal gmbar laki yang semlm
aku update tuu right ? Hmm -,-
Rase pedih hati gak bila , kita jujur semalam kita suka dia 
then harini aku bukak Facebook dia . *selalu tngok fb kau gila , hm
tngok dia buat relationship dgn orang lain (!)
even RELATIONSHIP TUU FAKE skali pun (!)
entah kenapa sakit hati sangat ,
sebab kalau aku laa right ?
ex aku pernah kata suka aku dulu , 
aku just tanak org rasa berbelah bagi .
aku tak pilih sesape pun , smpai satu time hati aku terbukak tok dia (!)


Aku bukan laa sengaja nak remove kau dari friend's (!)
aku selalu tngok Facebook kau , so kalau aku tngok 
FAKE RELATIONSHIP OR TRUS . aku rasa sakit (!)
even aku tahu laa , apa aku buat salah kankan , but suka hati aku laa 
nak buat apa nan facebook aku ,
malas nak disakiti laa dohh -,-
dah pernah makan ayat sygg-2 bebudak sekarang -,-
aku malas dah nak percaya sesape :)
bosan , 


For your information ,
Jyeah aku suka kau , but aku ney cepat tawar hati laa dohh 
sorry -,- kawan jea laa .
malas aku nak fikir (!)
jantan ramai kat luar sana , lelaki susah nak dapat 
mean's dlm hidup aku ::
kalau aku suka and sygg org tuu aku betul-2 suka and 
aku anggap dia lelaki not jantan  (!)
aku ney sekarang susah laa choy nak percaya org , but bila kepercayaan
di pecah lebur , mcm org takde perasaan (!)
aku pun boleh jadi org takde hati perut .


Dah laa weyh , aku rasa kau lagi mature dari aku -,-
so kau fikir laa sendiri erkk :')
aku tanak amek tahu , gmbar kau tuu pun aku dah remove dah . 
terasa panas baran lak , HikHokk :)
Chaw , Lu Ada Otak Lu Pndai Fikir La Capital ( Y S )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan