Jumaat, 7 Oktober 2011

Ohh Jyeah ?

Assalamualaikum / Hi ;D
Syamiera Was Here Now ,
And Today Her Have Some Story About Her Life <3 
Hm , Baru Skrg Tersedar (!)
Yang Aku Boleh Hidup Tanpe Org Kedua Dlm Hidup Aku 
I Mean'S BOYFRIENDS :')
Ngee :D Saya Telah Lakukan Sesuatu Yg Baru Dalm Hidup Aku :)

Honestly , now aku gah mencari seseorang yang boleh
bukak hati aku ney balek ;(
but , aku ingat lagi dulu .
biar cinta tuu datang dgn sndri nye 
tayah kita terkinja-2 nak cari sbb one day
org tuu pun terkinja-2 nak tnggal kita sbb pagai kita :)
so biar laa , now pun dah ready hidup tanpe org kedua :)
maybe aku boleh pergi jauh dari tuu , cegah maksiat choyy hahaha !
terukkkk -,- 

Tapi bila sorang-2 ni SUMPAH laa bukan nak bangga apa 
SUMPAH bosan hahaha , pisang laa mcm ney !
dah bape hari my fone tak bunyi-2 (!)
naseb baek kaka-2 angkat msg <3
kerinduan katanye heheh :)
aku dah takdew bnde nak cita sebenarnye 
ohh one more things , Oyen Rango ?
ex aku tuu ? harituu aku cita pasal dia kat friend aku !
lepas ituu , haha -,-
dia call tngah malam , dia tanye aku sihat kew blaa , blaa ,blaa hahaha :)
 mmg sayangs , but dia salah time dtg !
dia call time aku dah takdew perasaan kat dia hahaha -,-

Kbye -,-
Zaman Bujang Yang Gemilang Katanye <3 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan