Ahad, 18 Disember 2011

TWO WEEK , 3 DAYS ;'(

Assalamualaikum/ Hi ;)
okey nak nak citer pasal status sebagai single ney hehehe :D
dah two week , 3 days single , masih belum ada sape-2 pun tok saye sebab mngkin saya dah serik
untuk kesekian kali nye :)
biar laa name dia sorang jew last , takda sape boleh ganti kott (!)
FULLSTOP , kalau adew pun mungkin bkn wktu skrg 
tunggu laa tahun depan ehhehe -,-
sekarang saya still tunggu dia :(
tapi dia tahu ke saya tunggu dia ?
hmmm takk kan dia tak nmpak apa yg saya buat tokk dpat kan dia balek :')
saya skrg dah makin rapat macam kiteorang kenal dulu , dia slalu chatting aku 
kdg-2 kalau rendu suare pun aku call dia :') nak lepas renduu katanye 
tapi aku sebagai PEREMPUAN aku still tahu batas-2 sbg EX GIRL (!)
bukan laa niat aku nak rampas kebahagiaan dia dgn awex dia , tuu tidak sesekali aku biarkan
sbb aku suka bile tngok dia loveyouu dgn awek dia :) sbb dai mudah dapat org terbaikk lpas
aku tnggal dia dulu :)
aku tahu batas aku , aku tak layan dia bersayang-2 dgn aku sbb aku nak jage hubungan dia nan awex dia even hati aku still saya dia sbnarnye tapi biar laa TUHAN jew tahu okayyy :)
sbb orang kata sayang tuu tak perlu di ungkap kan dngan kata-2 kan awkk :)
so aku cuba pertahan kan status aku , dah tanak gnggu relationship org , aku dgn dia skrg hanya sekadar  kawan jew :) 
dah tak mampu nak macam duluuu , sbb aku tahu dia nan pmpuan tuu msti lame :)
pmpuan tuu pandai jage dia taww :)
hehehe , suka nye tngokk dia :)
dah laa malas nak citer panjang-2 :P
 YA ALLAH , YA TUHAN KUU (!) 
PANNJANG JODOH DIA DGN GADIS TUU :)
SEMEMANG NYE BUKAN AKU YANG KAU UTUS KAN UNTUK MENJAGE DIA (!)
TAPI BIAR LAA GADIS TUU MENJAGE DIA SELAMENYA :)
AKU SEBAGAI KAWAN DIA , 
HANYA MENDOA KAN YANG TERBAIK BUAT KAWAN-2 KUU :)
AMIN-AMIN YA ROBALALAMIN ;'] 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan