Khamis, 10 November 2011

Kawan Ohh Lawan

Assalamualaikum ;)
Hey kawan , apa ney pasal BF awak punye mulut yang kutokk-2 saya 
awok snggop tngok kawan awokk sndri jatuh , tak sngke awok :)
sungguh tak sngke , TUHAN jew yang mmpu membalas mcm mana awok dgn bf awak buat saya okey :)
saya tak kesah laa org nak mngata mcm-2 dgn saya ney :)
saya ney kan adk-2 tak mampu nak melawan kurang ajar dgn kaka-2 nan awok , sudah laa awok . bnde ney menjatuh kan kesemua pihak pnye AIR MUKA <3 lagi pun wokk ..
saya ney manusia yang biase yg tak lepas dari kurang ajar kan <3
maaf kata andai saya terkurang ajar dgn awok !
tapi maaf tak bermakna MENGALAH <3

papew pun saya minta maaf dari ujung rambot smpai hujong kaki
sepanjang kita berkawan ada yang terkasar bahasa sume okay :)
saya dah tak tahu nak cakap apa dah , byebye :)
take care , jage laa perangai masing-2 okay :)
kita semua sama jew tak lepas dari KESALAHAN , TUHAN tuu maha adil kan ? dia mesti dia bagi same rata jew .


Assalamualaikum ~
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan