Sabtu, 27 Ogos 2011

Jeng Jeng Jeng ;)

tady keluar  dengan  B U A H  H A T I
ohh lupea dgn GadesAdex Yaww , Eyka Lovato , Haiqal Amiruddin :)
hahaha , first tunggu buah hati sampai !
lembab gila nak mampos !
aku dha panas tunggu !
dia boleh suruh aku tnggu makan laa jap !
benggong pnye bee , puase laa !
cehh cerita konon kat ampang sabar jap !
ohh padahal dia pergi beli King Burger !
err , sakit jew hati !
dah laa panas boleh laa singgah-2 !

hmm , tunggu pnye tnggu !
sampai gak dia <3
then terus pergi amek Eyka Lovato !
after amek dia terus gerak pergi KL !
heshh bapak jem , lagik menyaketkan hati !
Lao aku tahu , aku pergi naek motor jew , senang citer !
tadew nak jem-2 nyea <3
tapi BF kate takut hujan !
GF kata takut jem !
nak tanak kenew naek kereta , nahh amek kau mcm bodoh tnggu !
dgn panas nyea , 
dah pukul 3.5o baru dapat masok paking :(
aku penat gila tahu arkk !



samapi jew terus jalan-2 (!)

tadew nak pk gedik-2 kew apa kew !
terus shopping , yang pelik nyea !
pergi sungei wang , pergi pavi pulak !
dah pergi pavi , balik pergi sungei wang , pergi balik pavi !
apa jadah nyea semua ini ?
hahaha , tapi tapew best dohh !
aku dapat jumpe Darling Viera,Fariha Azharina,Lily Here,Megat Izril Shah,Gades Buncit,Datin Deedec,Yiyi Oit-2 ,Muhd Hafizie,Itik Kecoh,Bie Sje La,Adinda Suhaila,Acit Kepeng,Ayang ohh Ayang,Epul ohh Epul,Ouhh Scha, hesh ramai laa !
aku lupea laa dohh sebab berbuka puase tady makan semut hhahaha <3
k laa tak larat nak taip and nak angkat bulu mata ney <3


byebye sayangs semua <3
takecare , selamat hari raya maaf zahir batin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan