Sabtu, 16 Julai 2011

SUPERMAN


hello ....
now akuu dah adew superman ahahaha ,
dia okayy laa romentikk gituu !
hahaha ,tapi takut laa dia dah laa ensem !
kangg dia tnggal kan akuu , aduhh =='
takutt gileaa laa =='



hope dia tak macam tuu  lahh kan ,
sebab haty dah mula sayangs dah kat dia neyy !
ehhehe , name dia Haziq Haikal <3
care kenal tuu tayah tahu laa , 
tuu antare kami berdua saje kann awokk :)



 akuu selalu bukak page dia , 
slalu bukak pic dia !
bibir diaa sexy laa weyhh =='
kau adew ? tadew kan hahaha ,
bibir dia warne PINK laa , aduhh jatuhh haty -,-
lagik satuu buat aku jatuh hati nan dia ,
dia kemas ! ILOVETHAT ;)



 nasib baekk dia dok bndar Tun Hussein Onn jea :D
senang nak jumpea , lao dudokk jauhh !
mcm mana mao meet ehehhe :)
dia pernah nmpak akuu hang M I N E S :)
aku tnye mcm-2 hahaha , 
aku tak perasan pumm dia yang mana !
mybe time tuu , aku belum kenal dia kudd :)



dia slalu kate ILOVEYOU !
ahahaha , kalau tak ckap sehari tak bolehh hehehe =='
suke suke , akuu tanak laa dia  game aku kew apew kew !
doa banyak-2 --'
dah laa tamao cite panjang-2 !
kang tergoda laa gadis-2 nan superman akuu hahaha !
mati akuu ==' 

  Haziq Haikal <3
iloveousomuchh babeh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan