Isnin, 18 Julai 2011

S E R A B U T ==' nmpak ken ?

aduhh =='
memey serabut laa malam ney !
ada member sembang mcam fucker =='
janji putar belit mcm kau ney tak dapat apa laa weyhh !
menyesal berkawan nan kau neyy ,
sabar jew laa !
kata pukol berape , akuu dah tumbuh rambut dah tnggu kau !
cubea kau faham orang siket , tak bermakne selama ney 
aku diam kau boleh maen kepale org laa sial =='


malam =='
akuu dah niat dah petang tady nak amek baju abg angkat aku !
akuu dah gerak nan mmber akuu , 
pergi rumah makcikk tuu , makcikk boleh bantai baring tengok tb !
pastuu bantai kate terlupe laa dekk !
betul-2 terlupea , sorry yea !
esokk laa amekk , aduhh bapak saket hati !
lao aku ney kejam dah lame aku amek balik baju tuu 
antr kedai laenn , pergi mampuihh =='


keluar teman mmber =='
aku pergi cc , pukol bapew tahh !
pastu baru pukol 8 lebihh dah balikk , aduhh !
rumah akuu dah laa adew mak aku jew !
bapak bosan , akuu pum bertepek laa sorang-2 
kat beranda rumah akuu , tengokk bintang !
cantikk jew , rase tenang lakk tuu ;)
mmber aku balik bapak awal !
kate nak tengokk juvana , akuu pum gerak balikk laa !
macam bodohh ;lepak nan dia =='


sampai rumah =='
akuu tnggu dah lame dah taww , 
aku siap ckap lagikk nan maka aku , bilea dia nak abes maen !
dia kate kejap jew lagikk , nak amekk barang apew jadah tahh !
akuu pum tnggu laa , huhh !
barang dia bnyak sngat , smpai skrg baru aku boleh online !
err ==' penat menunggu !
aku tengah online dia tnye lame lagikk kew ?
padahal SUMPAH aku baru jew amek laptop neyy , rasa panas sngat !
aku pumm ckap lame lagikk ney , pergi laa tidor !
sorry if derhakaa , hmm :')


bilea dah online =='
aku rase best sngat dapat chat nan org tersayangs !
siap edit lagiik gmbar dia nan akuu !
dia kate jum laa pakai DP sama-2 !
akuu pum dngar laa apew dia mntak !
bilea dah bapew minet lepas tuu , dia edit gmbar dia sorang !
then dia tnye boleh tak bee nak tukar DP !
aku taleh katew apew , aku biar dia tukar !
tapi tak leyh sabar laa kan , jnji pakai sama !
neyy apew ?
hmmm , kew nak buad akuu syokk sndri !
hmm sedih-2 !
dahh laa bee kau jnji pumm buad aku tadew mood !
so byee =='


iloveyousomuch SUPERMAN <33

Tiada ulasan:

Catat Ulasan